17 marraskuuta 2010

pitsipaita ja polvisukat :o

10 0109 00510 00610 025

Mun on koko päivän tehny iha hullusti mieli piparkakkutaikinaa ! Mun koulun jälkeinen elämä onki sitte tänään koostunut piparkakkutaikinasta, the Hivesista ja kuvailemisesta. Eilen tein pikareissun ginaan ja mukaan tarttu tollaaset harmaat polvisukat ja valkonen pitsipaita :) Ei mitää hajuu mistä mulle tuli hirvee pakkotarve ostaa pitsipaita, mut sellane päällä oon tässä koko päivän onnellisena hypelly.
Joo ja eilen leikin sibisläistä ja menin gloriaan tsiigailee niiden bändi konserttia. Mun lyhyt käväsy siellä venyki vähä pitemmäks ja kotiuduin vasta puolen yön aikaan. Aamu herääminen fyssan tunnille osottautuki sitte aikamoiseks haasteeks. Oon kuitenki ylpee tästä mun panoksesta, siellä mä nimittäi fyssan luokassa istuin kello 8.15. 
WHAAAAT kui kello on noi paljon, mun pitää olla puolen tunnin päästä suunnittelemas yhtä tapahtumaa ! ;o nyt tuli kiirus, moikka =)

-jenni

4 kommenttia: